44 25 78Приймальня

44 25 77 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

Mail: nikteplo@optima.com.ua

До уваги абонентів

   До уваги абонентів ОКП "Миколаївоблтеплоенерго": інформація щодо порядку
замовлення та отримання довідки про відсутність заборгованості.

   У разі виникнення необхідності отримання виписки з особового рахунку,
абоненти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»   мають звернутися до абонентської
служби за адресою: м. Миколаїв, пр. Центральний, 141/Б, де відповідальна
особа – представник підприємства підготує її.

   Довідка видається безоплатно на підставі усної заяви абонентам або
уповноваженим представникам за умови відсутності заборгованості.

   При собі потрібно мати оригінали або копії квитанцій про сплату за послуги
теплопостачання за останній опалювальний сезон.

   Графік роботи: понеділок – п’ятниця (у міжопалювальний період –
понеділок-четвер)  з 8-00 по 17-00 год, обідня перерва з 12-00 по 12-45
год.

   У зв`язку з карантинними заходами перед відвідуванням відділу збуту
енергії необхідно зателефонувати за номерами 46-51-30, 066 030 17 54 та
узгодити час і дату прийому.