+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

До уваги фізичних осіб!

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» нагадує споживачам про те, що для їхньої зручності та комунікації з підприємством працює відділ збуту енергії по роботі з фізичними особами.

Звернувшись до абонентських відділків, які знаходяться за адресами: пр. Центральний, 141 Б, та, для абонентів Корабельного району - вул. Рибна, 1Б, відвідувачі мають змогу:

- укласти договір на послугу;

- оформити абонентську книжку;

- переоформити особовий рахунок на нового власника;

- отримати інформацію щодо нарахувань, інформацію про стан розрахунків, довідку про заборгованість;

- отримати інформацію щодо перерахунків за послуги надані не в повному обсязі та невідповідної якості;

- оформити розстрочку;

- укласти договір на реструктуризацію боргу;

- уточнити інформацію про ціни і тарифи тощо.

Крім того, в межах робочого часу підприємства працює довідково-інформаційна служба, аби споживачі послуг мали змогу оперативно з’ясувати будь-які питання щодо послуг централізованого опалення.

Контактні телефони:

46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова;

46-37-51 фахівці по пільгах та субсидіях;

46-51-25 фахівці з питань нарахувань.

Графік роботи: вівторок, середа, четвер, п'ятниця з 8.00 до 12.00; з 12.45 до 17.00, субота з 8.00 до 12.00.