44 25 78 - Приймальня

44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

nikteplo@optima.com.ua

До уваги містян! Інформуємо про особливості роботи з абонентами на період карантину 

До уваги містян! Інформуємо про особливості роботи з абонентами на період карантину 

‼️ У зв’язку з погіршенням епідеміологічної ситуації у Миколаєві, яка пов’язана зі збільшенням кількості хворих на COVID-19, відділи ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» з 24 березня до 5 квітня 2021 року продовжать свою роботу з абонентами за особливими умовами:

 Відділ збуту енергії по роботі з фізичними особами
▪️Безпосередній прийом споживачів у приміщеннях відділу не здійснюється. Всі питання узгоджуються попередньо за телефонами відділу: 46-51-30, 46-37-25, (095)761 73 99 (viber) (066) 030 17 54 або надіславши запитання на ел. пошту: abonviddil.mk.okp@gmail.com та viber
▪️Для переоформлення особового рахунку на нового власника, отримання довідки про відсутність заборгованості, оформлення договору реструктуризації боргу або з інших питань абоненти можуть вислати необхідний пакет документів на ел.пошту abonviddil.mk.okp@gmail.com.
▪️Після обробки звернення абоненту буде надано відповідь за телефоном або на його ел. пошту.
▪️Також для вирішення цих питань за адресою пр. Центральний 141-б створений спеціальний куток споживача, у якому є зразки заяв. Документи можна залишити в поштовій скриньці.

 Відділ збуту енергії по роботі з юридичними особами
▪️Безпосередній прийом споживачів у приміщеннях відділу не здійснюється. Всі питання узгоджуються попередньо за телефонами відділу: 099 510 13 09, 066 170 71 86
▪️Листування та надання рахунків здійснюється в електронному вигляді. Електронна адреса відділу: nikoblteplo_zbut@ukr.net. Надати оригінали листів чи інших документів можливо за допомогою поштової скриньки за адресою: вул. Миколаївська, 5А.
▪️При необхідності підписання оригіналів документів, протоколів переговорів тощо з завірянням печатками та підписами, особистий візит здійснюється за адресою: вул. Свиридова, № 40/1 на першому поверсі за попереднім узгодженням.

 Відділ контролю збуту теплової енергії
▪️Безпосередній прийом споживачів у приміщеннях відділу не здійснюється. Всі питання узгоджуються попередньо за телефонами відділу:
050 028 43 98, 050 493 52 48.
▪️Нагадуємо, що прийняття звітних відомостей споживання теплової енергії за приладами обліку теплової енергії (тепловими лічильниками) здійснюються у наступних термінах за категорією споживачів:
- бюджетні установи – 01 та 15 числа звітного місяця (2 рази на місяць);
- населення – з 26-28 число звітного місяця;
- інші споживачі – з 25 по останнє число звітного місяця.
Надіслати звітну відомість з приміткою ЗВІТ можна на електронну адресу kontrol.zbut@gmail.com

 Відділ по роботі із заборгованістю
▪️Безпосередній прийом споживачів у приміщеннях відділу не здійснюватиметься.
▪️Усі питання узгоджуються попередньо за телефонами відділу: 099 213 59 50, 050 480 89 60, 067 517 53 76. Також можливо надіслати запит та документи на електронну пошту: monitoring.teplo@gmail.com. Після обробки звернення абоненту буде надано відповідь телефоном або на email.
▪️Для укладення договору реструктуризації абоненти повинні оплатити 40% від суми боргу, та звернутися за вищевказаними контактами.
Документи, які необхідні для укладення договору:
- паспорт,
- ідентифікаційний код
- квитанція про сплату 40% від суми боргу.
▪️З питань, які стосуються виконавчого провадження, арештів майна, блокування банківських рахунків, примусових стягнень через державну виконавчу службу та закриття проваджень, телефонуйте: 099 366 75 29.
▪️Для невідкладного вирішення питань стосовно боргу можна звернутись за адресою: вул. Ген.Свиридова, 40/1 та передати заяву фахівцю (виклик виключно по дзвінку на вказаний моб.тел), або залишити документи в спеціальній скриньці на вході.