+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

До уваги споживачів послуг!

 

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» разом з усією Україною дотримується карантинних заходів та з розумінням ставиться до ситуації, що склалася. Разом з тим, закликаємо споживачів послуг вчасно здійснювати розрахунки за теплову енергію. 

Адже від цього залежить надання якісних послуг населенню та функціонування підприємства. ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» для своєї безперебійної діяльності, зокрема, сплачує за газ, електроенергію, податки. Крім того, підприємство виплачує заробітну плату. Через декілька тижнів стартує ремонтна кампанія. 

Усі ми зацікавлені в наданні та отриманні якісних послуг теплопостачання! 

За допомогою платіжних сервісів, таких як Приват 24, Ощад 24/7, ОТP Smsrt та інших, кожен абонент ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» може швидко і легко оплатити комунальний платіж онлайн. В умовах карантину це дуже доречно! 

Все що для цього необхідно - наявність банківської картки і мобільний пристрій, що має підключення до Інтернету. 

Процедура оплати комунальних послуг максимально проста і зрозуміла. Наприклад, щоб оплатити за послугу з централізованого опалення необхідно: 

• зайти на сайт сервісу або в мобільний додаток; 

• перейти в "Каталог послуг" та вибрати розділ "Комунальні послуги"; 

• серед запропонованих компаній знайти і вибрати ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» 

заповнити необхідні реквізити (№ особового рахунку), і коментар до шаблону (не обов'язково); 

• ввести платіжні реквізити або вибрати одну з раніше збережених карт (для зареєстрованих користувачів); 

• підтвердити платіж.