+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

До уваги споживачів послуг ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»: інформуємо як можна дізнатися суму нарахувань та сплатити за послуги теплопостачання

Отримати інформацію щодо нарахувань можна:
1) З квитанції «Міського  інформаційно-розрахункового центру», що надходять абонентам підприємства кожного місяця - після 10-го числа
2) З веб-сайту www.nikoblteplo.com.ua:
           На сайті ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» діє «Особистий кабінет». Кожний бажаючий абонент має можливість зареєструватись та відстежувати нарахування та оплати за своїм особовим рахунком кожного місяця - після 10-го числа
3) За телефонами:
          В межах робочого часу підприємства працює довідково-інформаційна служба. Абоненти мають змогу звернутися із запитаннями для з’ясування будь-якого питання за телефонами: 46-51-30, 46-37-25, 0957617399, кожного місяця - після 5-го числа.
 
Графік отримання інформації:
??вівторок-п'ятниця з 8:00 до 17:00 (обідня перерва: 12:00 до 12:45 год)
??субота з 8:00 до 12:00.
 
Сплатити за отримані послуги можливо:
- за допомогою платіжних сервісів електронного банку, таких як Приват 24, Ощад 24/7, ОТP Smаrt та інших, кожен абонент ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» може швидко і легко оплатити комунальний платіж онлайн;
- у відділенні будь-якого банку.