44 25 78 - Приймальня

44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

nikteplo@optima.com.ua

До відома споживачів!

До відома споживачів групи населення: інформуємо про можливість оформлення розстрочки на оплату за послугу з централізованого опалення

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго», розуміючи різноманітні життєві обставини, пропонує абонентам укласти розстрочку на оплату за послугу з централізованого опалення.

Що це?

Розстрочку на оплату послуги з централізованого опалення передбачено «Правилами надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення та типового договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення», затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. №630.

Відповідно до абзацу 3 пункту 10 Правил 630: «у разі звернення споживача до виконавця послуги з централізованого опалення із заявою про надання розстрочки такий виконавець, починаючи з місяця подання зазначеної заяви щомісяця протягом опалювального періоду, виставляє до оплати 50 відсотків нарахованої плати за послугу з централізованого опалення».

Як сплачувати за послуги?

Сума неоплачених протягом опалювального періоду 50 відсотків нарахованої плати за послугу з централізованого опалення виставляється до оплати споживачу протягом міжопалювального періоду щомісяця рівними частинами з травня по вересень включно.

Розрахунок та розподіл рівними частинами протягом кожного місяця міжопалювального періоду суми неоплачених протягом опалювального періоду 50 відсотків нарахованої протягом опалювального сезону плати за послугу з централізованого опалення здійснюється виконавцем такої послуги.

Як оформити розстрочку?

Заяву на розстрочку можна заповнити за адресами абонентського відділу: м. Миколаїв, пр. Центральний 141Б та вул. Рибна 1Б (є куточок споживачами зі зразками). Необхідний пакет документів можна передати бухгалтеру (виклик по дзвінку на дверях)/ залишити в поштовій скриньці.

Також абоненти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» можуть скачати зразок заяви за посиланням: https://cutt.ly/WjQMZqL та надіслати на електронну пошту abonviddil.mk.okp@gmail.com. Після обробки заяви абоненту буде надано відповідь за телефоном або на електронну адресу.

У зв’язку з посиленням карантинних заходів, підрозділи підприємства тимчасово призупинили особистий прийом абонентів та перейшли у онлайн режим. Отримати професійну консультацію та відповіді на запитання можна звернувшись за телефонами: 46-51-30, 46-37-25, 095 761 73 99 (viber).