44 25 78 - Приймальня

44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

nikteplo@optima.com.ua

 Інформуємо про роботу з абонентами на час локдауну

 Інформуємо про роботу з абонентами на час локдауну

На підставі оголошеного Кабінетом міністрів України локдауну з 8 до 25 січня 2021 року ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» продовжить свою роботу зі споживачами послуг з деякими змінами, аби убезпечити й абонентів, й фахівців від поширення коронавірусної хвороби.

 Відділ збуту енергії по роботі з фізичними особами

▪️Безпосередній прийом споживачів у приміщеннях відділу не здійснюватиметься. Однак, для зручності та оперативності усі питання попередньо узгоджуються за телефонами: 46-51-30, 46-37-25, 095 761 73 99 (viber), 066 030 17 54 або електронною поштою: abonviddil.mk.okp@gmail.com

▪️Для переоформлення особового рахунку на нового власника, отримання довідки про відсутність заборгованості, оформлення договору реструктуризації боргу або з інших приводів абоненти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» можуть вислати необхідний пакет документів на електронну пошту, зазначену вище. Після обробки звернення абоненту буде надано відповідь за телефоном або на email.

▪️Також для вирішення цих питань за адресою пр. Центральний, 141-б створено спеціальний куток споживача, де є зразки заяв. Необхідний пакет документів можна залишити там же у поштовій скриньці.

Відділ збуту енергії по роботі з юридичними особами

▪️Безпосередній прийом споживачів у приміщеннях відділу не здійснюватиметься. Усі питання узгоджуються попередньо за телефонами: 099 510 13 09, 066 170 71 86.

▪️Листування та надання рахунків здійснюється в електронному вигляді - електронна адреса відділу: nikoblteplo_zbut@ukr.net. Надати оригінали листів чи інших документів можна за допомогою поштової скриньки за адресою: вул. Миколаївська , 5А.

▪️При необхідності підпису оригіналів документів, підписання протоколів переговорів або інших документів з завірянням печатками та підписами, особистий візит здійснюється за адресою: вул. Свиридова, № 40/1 на першому поверсі за попереднім узгодженням.

 Відділ контролю збуту теплової енергії

▪️Безпосередній прийом споживачів у приміщеннях відділу не здійснюватиметься. Усі питання узгоджуються за телефонами відділу: (050) 028 43 98, 050 493 52 48.

▪️Отримати професійну консультацію та відповіді на існуючі питання щодо приладів обліку теплової енергії можна звернувшись за телефонами або на електронну пошту kontrol.zbut@gmail.com

▪️Нагадуємо, що прийняття звітних відомостей споживання теплової енергії за приладами обліку теплової енергії (тепловими лічильниками) здійснюються у наступних термінах за категорією споживачів:
- бюджетні установи – 01 та 15 числа звітного місяця (2 рази на місяць);
- населення – з 26-28 число звітного місяця;
- інші споживачі – з 25 по останнє число звітного місяця.
Надіслати звітну відомість з приміткою ЗВІТ можна на електронну адресу kontrol.zbut@gmail.com

 Відділ по роботі із заборгованістю

▪️Безпосередній прийом споживачів у приміщеннях відділу не здійснюватиметься. Усі питання узгоджуються попередньо за телефонами відділу: 099 213 59 50, 050 480 89 60, 067 517 53 76. Також можливо надіслати запит та документи на електронну пошту: monitoring.teplo@gmail.com. Після обробки звернення абоненту буде надано відповідь телефоном або на email.

▪️Інформуємо, що для укладення договору реструктуризації абоненти повинні оплатити 40% від суми боргу, та звернутися за вищевказаними контактами.
Документи, які необхідні для укладення договору:
- паспорт,
- ідентифікаційний код
- квитанція про сплату 40% від суми боргу.

▪️З питань, які стосуються виконавчого провадження, арештів майна, блокування банківських рахунків, примусових стягнень через державну виконавчу службу та закриття проваджень, телефонуйте: 099 366 75 29.

▪️Для невідкладного вирішення питань стосовно боргу можна звернутись за адресою: вул. Ген.Свиридова, 40/1 та передати заяву фахівцю (виклик виключно по дзвінку на вказаний моб.тел), або залишити документи в спеціальній скриньці на вході.