+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Карантин

 ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» переходить на особливий режим
роботи, який  передбачає дистанційну форму роботи зі зверненнями
громадян.
 Урядом України введено карантин, щоб запобігти розповсюдженню
коронавірусу. МОЗ рекомендує уникати людних місць та дотримуватись
дистанції не менш ніж 1,5 метра від інших людей. Оскільки є загроза захворювання та поширення вірусу, з 16 березня до
3 квітня 2020 року, всі консультації в ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»
здійснюватимуться в онлайн режимі.
Обслуговування здійснюватиметься у телефонному режимі за
номерами телефонів та за допомогою електронної пошти.
 Абонентський відділ (населення): 
 46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова
 46-37-51 фахівці по пільгах та субсидіях
 46-51-25 фахівці з питань нарахувань
 Відділу збуту енергії по роботі з юридичними особами:
 0504908960

 0993667529
 Відділ контролю збуту енергії (питання за тепловими лічильниками):

 0995101309

 0661707186

 Відділ по роботі із заборгованістю: 0992135950, 0504908959, 0993667529
 Служба теплових мереж : 727526
 Аварійно-диспетчерська служба: 0958221166 цілодобово. 
Історію нарахувань та оплат можна переглянути в особистому кабінеті
споживача за посиланням: http://nikoblteplo.com.ua/teplo-user/
Електронна пошта підприємства: [email protected]
Надання звітних відомостей споживання теплової енергії за тепловими
лічильниками: [email protected]
Прийом абонентів з невідкладних питань, буде здійснюватися лише за
попереднім записом за телефоном: 22-11-49
Бережіть себе та не піддавайте ризику захворювання свої близьких!