+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Новини

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» направило приписи абонентам щодо підготовки систем теплоспоживання в літній період

 

Після завершення опалювального періоду робота на підприємстві не зупиняється, а одразу починається підготовка до наступного сезону. У цей же час абоненти мають підготувати свої системи. Законодавчо це закріплено наступними документами:

- «Правилами підготовки теплових господарств до опалювального періоду», затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики, Міністерства з питань ЖКГ України №620/378 від 10.12.08р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.12.08р. за №1310/16001;

- «Порядком обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення та постачання гарячої води», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку , будівництва та ЖКГ України №219 від 15.08.18р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.09.18р за №1074/32526;

- «Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж», затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики №71 від 14.02.07р, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.03.07р за №197/13464.

 

Опалювальний сезон 2019-2020рр. показав, що недостатня підготовка внутрішньобудинкових систем опалення, перш за все, через неякісну ізоляцію, невиконання гідропневматичного промивання, ревізії (або заміни) запірно-регулюючої арматури на стояках призвело до втрат теплової енергії, що спричинило обґрунтовані скарги від споживачів. Також недостатнє обладнання теплових та елеваторних вузлів робочою арматурою для заміру параметрів теплоносія не дає змоги рівномірно та якісно розподілити теплоносій по абонентських системах опалення.

 

«Впродовж опалювального періоду працівниками підприємства здійснювались планові перевірки систем теплоспоживання. На підставі цих даних в кінці опалювального сезону були сформовані приписи щодо підготовки систем в літній період. Вони були направлені житлово-експлуатаційним конторам, керуючим компаніям, головам ОСББ, управлінню освіти, лікувальним закладам тощо. Загалом майже двадцяти житловим організаціям та близько 600 іншим абонентам (з яких майже 400 – це ОСББ). Таким чином кожен абонент підприємства, який має теплоспоживаючі системи, отримав перелік робіт, які мають бути виконані до початку наступного опалювального сезону», - коментує директор  ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Микола Логвінов. 

 

Серед них обов’язковими є:

- Ревізія або заміна арматури на стояках, теплових вузлах;

- Очищення грязьовиків, фільтрів;

- Конструктив та можливе коригування звужувальних пристроїв;

- Гідравлічне опресування теплового вузла та системи опалення;

- Гідропневматичне промивання;

- Заміна дефектних ділянок трубопроводів;

- Відновлення порушеної ізоляції;

- Відновлення проектних схем опалення (якщо самовільне втручання призвело до погіршення якості послуги);

- Повірка теплових лічильників, манометрів;

- Очищення підвалів та горищ від сміття та сторонніх предметів.

 

Саме виконання всіх заходів в комплексі забезпечить комфорт кожного споживача та дасть змогу уникнути нераціональних витрат тепла.

 

Проведення робіт абоненти мають пред’явити представнику служби теплових мереж підприємства. Після усунення всіх зауважень абонент отримує Акт готовності до наступного опалювального сезону. Це є документальним підтвердженням того, що система готова до прийому теплоносія. Акт готовності дає право отримати наряд на підключення опалення і з початком сезону наші абоненти знову будуть мати теплі, затишні оселі. 

Для виклика інспектора для прийомки готовності систем звертайтеся за телефонами:

44-56-42;

050 3832047;

050 383 20 39.