44 25 78Приймальня

44 25 77 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

Mail: nikteplo@optima.com.ua

Новини

У травні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав понад 5 тисяч телефонних консультацій

З 1 до 31 травня відділом збуту енергії по роботі з фізичними особами у телефонному режимі абонентам було надано 5 316 консультацій.

 

«Для нас важливо, аби споживачі завжди мали змогу отримати актуальну інформацію. Незважаючи на карантинні заходи, спеціалісти абонентського відділу ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» завжди були на зв’язку і в телефонному режимі консультували споживачів. У травні, вже по завершенню опалювального періоду, абоненти здебільшого зверталися з питаннями щодо стану розрахунків за отримані послуги теплопостачання», - коментує директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Микола Логвінов. 

Відзначимо також, що у травні проведено  60 переоформлень особових рахунків.

 

З приводу нарахувань можна звернутися за телефонами:

46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова

46-37-51 фахівці по пільгах та субсидіях

46-51-25 фахівці з питань нарахувань