+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» направило приписи абонентам щодо підготовки систем теплоспоживання в міжопалювальний період

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» направило приписи абонентам щодо підготовки систем теплоспоживання в міжопалювальний період

Запорука безаварійного проходження опалювального сезону - якісна підготовка до нього. Тож ОКП «Миколаївоблтеплоенерго», не гаючи часу, направило приписи керуючим компаніям, ЖЕКам та ОСББ для підготовки внутрішньобудинкових систем опалення.

Законодавчо це закріплено наступними документами:

«Правилами підготовки теплових господарств до опалювального періоду», затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики, Міністерства з питань ЖКГ України №620/378 від 10.12.08р, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.12.08р. за №1310/16001;
«Порядком обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення та постачання гарячої води», затвердженим Наказом Міністерства регіонального розвитку , будівництва та ЖКГ України №219 від 15.08.18р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.09.18р за №1074/32526;
«Правилами технічної експлуатації теплових установок і мереж», затвердженими Наказом Міністерства палива та енергетики №71 від 14.02.07р, зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.03.07р за №197/13464.

Опалювальний сезон 2020-2021 рр. показав, що недостатня підготовка внутрішньобудинкових систем опалення, перш за все, через неякісну ізоляцію, невиконання гідропневматичного промивання, ревізії (або заміни) запірно-регулюючої арматури на стояках призвело до втрат теплової енергії, що спричинило обґрунтовані скарги від споживачів. Крім того, недостатнє обладнання теплових та елеваторних вузлів робочою арматурою для заміру параметрів теплоносія не дозволяє рівномірно та якісно розподіляти теплоносій по абонентських системах опалення.

«Варто наголосити, що упродовж опалювального періоду працівники підприємства неодноразово здійснювали планові перевірки систем теплоспоживання, на підставі яких наприкінці опалювального сезону були сформовані приписи щодо підготовки систем в літній період. Наразі вони направлені до житлово-експлуатаційних контор, керуючих компаній, голів ОСББ, управлінню освіти, лікувальним закладам тощо», - інформує директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго Микола Логвінов.

Зазначимо, що загалом мова йде про майже двадцять житлових організацій та близько 600 інших абонентів, з яких майже 400 – це ОСББ.

??Виконання усіх заходів у комплексі до початку наступного опалювального сезону забезпечить комфорт кожного споживача та дасть змогу уникнути нераціональних витрат тепла.

Проведення робіт абоненти мають пред’явити представнику служби теплових мереж підприємства. Після усунення всіх зауважень абонент отримує акт готовності до наступного опалювального сезону. Це є документальним підтвердженням того, що система готова до прийому теплоносія. Акт готовності дає право отримати наряд на підключення опалення і з початком сезону наші абоненти знову будуть мати теплі, затишні оселі.

Підготовку та пред’явлення систем варто починати вже зараз, аби мати час на усунення всіх недоліків та повністю підготувати системи.

 Для виклику інспектора для прийомки готовності систем слід звертатися за телефоном: 050 383 20 46, 050 383 20 47.