44 25 78 - Приймальня

44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

nikteplo@optima.com.ua

Порядок нарахувань.

Шановні абоненти! У зв’язку з великою кількістю запитань щодо порядку нарахувань за послуги з постачання теплової енергії, надаємо детальні роз’яснення:

Нарахування для абонентів групи населення здійснює відділ збуту енергії по роботі з фізичними особами ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» на підставі даних за відомістю  використання теплової енергії, яка надається відділом контролю збуту енергії та відділом паливно-енергетичних ресурсів.

Нарахування плати за отримані послуги здійснюється, враховуючи вимоги Закону України від 22.06.2017 р. «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» № 2119 - VIII відповідно до Правил надання послуги з постачання теплової енергії, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №630 від 21.07.2005 р. та укладених договорів за встановленими тарифами на послугу з централізованого опалення  для абонентів житлових будинків з будинковими та квартирними приладами обліку теплової енергії у розмірі 1482,50 грн. за 1 Гкал, для абонентів житлових будинків без будинкових та квартирних приладів обліку теплової енергії у розмірі 39,21 грн. за м2, які були затверджені Постановою Національної Комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг №1759 від 10.12.2018 р. та діють з 01.01.2019 р.

Порядок нарахувань для абонентів групи населення:

1. Комерційний облік здійснюється вузлом (вузлами) комерційного обліку, що забезпечує (забезпечують) загальний облік споживання теплової енергії, згідно з показаннями його (їх) засобів вимірювальної техніки. У разі встановлення будинкових засобів обліку теплової енергії споживач оплачує послуги згідно з їх показаннями пропорційно опалювальній площі квартири.

Прийомка звітних відомостей підприємством здійснюється з 26 до 28 числа звітного місяця. Оскільки нарахування проводяться за повний місяць, тому при прийомі звітних відомостей за тепловими лічильниками абонентів виконується донарахування прогнозованого споживання теплової енергії до кінця місяця. У наступному місяці ця кількість теплової енергії віднімається, оскільки в наданому звіті є фактичне споживання за прогнозований період і нараховується новий до кінця звітного місяця і т.д.  Таким чином, у звіті за останній місяць опалювального сезону віднімається прогнозоване споживання попереднього місяця.

2. У разі відсутності на вводах у багатоквартирних будинках засобів обліку теплової енергії, плата за надані послуги централізованого опалення справляється виходячи з розміру затверджених цін/тарифів з розрахунку за 1 м2 опалювальної площі квартири та з урахуванням фактичної температури зовнішнього повітря і фактичної кількості днів надання послуги централізованого опалення в місяці, який є розрахунковим.

3. У разі наявності на вводах у багатоквартирних будинках засобів обліку теплової енергії, але неможливості отримання звітної відомості з показниками засобу обліку протягом трьох місяців опалювального сезону 2020-2021 рр., нарахування здійснюються розрахунково, з урахуванням середнього споживання протягом попереднього опалювального періоду, окремо по кожному будинку.

4. У разі виходу з ладу, втрати вузла комерційного обліку або його демонтажу для повірки до відновлення його роботи, заміни або встановлення комерційний облік здійснюється розрахунково, з урахуванням середнього споживання теплової енергії - протягом попереднього опалювального періоду.

5. У разі неможливості отримання звітної відомості з показниками засобу обліку, але наявності контрольної перевірки за розрахунковий місяць, нарахування проводяться за показниками, зафіксованими актом контрольної перевірки.

6. У разі обладнання вузлами комерційного обліку будівель до початку опалювального сезону 2020-2021 рр., але неможливості отримання звітної відомості з показниками засобу обліку з незалежних від підприємства причин, нарахування здійснюються згідно п.2.

7. У разі наявності на вводах у багатоквартирних будинках засобів обліку теплової енергії, але неможливості отримання звітної відомості з показниками засобу обліку після закінчення тримісячного строку, нарахування здійснюються згідно п.2.

8. Після відновлення отримання показників засобів обліку теплової енергії, на протязі опалювального періоду виконавець здійснює споживачам – фізичним особам відповідний перерахунок.

9. У разі, якщо вузол комерційного обліку вийшов з ладу та не працює другий опалювальний сезон поспіль, в зв’язку з  неможливістю визначення середнього споживання теплової енергії протягом попереднього опалювального періоду, до відновлення його роботи або заміни, нарахування здійснюються згідно п.2.

Приклад розрахунку для житлового будинку обладнаного приладом обліку теплової енергії: (вартість 1 м2 розраховується кожний місяць по кожному приладу обліку індивідуально за формулою):

П х Тпо / Sб = Т, де

П – розмір використаних за місяць Гкал за показниками приладу обліку теплової енергії;

Тпо – затверджений тариф за 1 Гкал (1482,50 грн/Гкал);

Sб – опалювальна площа квартир житлового будинку, (який обладнано приладом обліку теплової енергії) які підключені до централізованого опалення;

Т – розрахункова вартість 1м2.

Наприклад:

Житловий будинок обладнаний приладом обліку. Вартість 1 м2 за опалення розраховується:

57,9481 Гкал х 1482,50 грн/Гкал / 2240,00м2 = 38,3518  грн/м2, де

57,9481 Гкал - використані Гкал у звітному місяці за показниками приладу обліку теплової енергії, який встановлено на житловому будинку;

1482,50 грн./Гкал – тариф за 1 Гкал;

2240,00м2 – опалювальна площа квартир житлового будинку, (який обладнано приладом обліку теплової енергії) які підключені до централізованого опалення;

47,0 м2 х 38,3518 грн/м2 = 1802,54 грн, де

47,0 м2 - це загальна опалювальна площа квартири;

38,3518 грн/м2 – це розрахункова вартість 1 м2 для житлового будинку, який обладнаний приладом обліку теплової енергії, яка розраховується по формулі

1802,54  грн – місячне нарахування за послуги теплопостачання.

Звертаємо увагу, що ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» розроблений та діє на постійній основі веб-сайт www.nikoblteplo.com.ua, на якому розміщена інформація для фізичних та юридичних споживачів. Також  на сайті діє «Особистий кабінет». Кожний абонент має можливість зареєструватись та відстежувати нарахування та оплати за своїм особовим рахунком. Також кожен абонент отримує адресне сповіщення - щомісяця Міський інформаційно-розрахунковий центр доставляє населенню рахунки-повідомлення на оплату комунальних послуг. 

Інформуємо, що у зв’язку з посиленням карантинних заходів, підрозділи підприємства тимчасово призупинили особистий прийом абонентів та перейшли в онлайн режим. Отримати професійну консультацію та відповіді на запитання можна звернувшись за телефонами:

Абонентський відділ:

46-51-30, 46-37-25, 095 761 73 99 (viber) або надіславши запитання на електронну пошту abonviddil.mk.okp@gmail.com;

Відділу контролю збуту енергії: 0504935248, 0500284398 (питання щодо роботи лічильників тепла).