44 25 78 - Приймальня

44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

nikteplo@optima.com.ua

Пояснення щодо можливості оформлення розстрочки:

Пояснення щодо можливості оформлення розстрочки:

Відповідно до вимог Закону «Про житлово-комунальні послуги» №2189-VIII від 09.11.2017р. є зокрема послуги: з постачання теплової енергії... Відносини, що виникатимуть у процесі надання саме цих комунальних послуг споживачам регулюватимуться цим Законом. Договори про надання житлово-комунальних послуг укладаються відповідно до типових договорів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 р. № 830 “Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії ”.

Звертаємо увагу, що Правилами 830 право споживача на отримання розстрочки, яке було можливо згідно пункту 10 Правил 630 («у разі звернення споживача до виконавця послуги з централізованого опалення із заявою про надання розстрочки такий виконавець починаючи з місяця подання зазначеної заяви щомісяця протягом опалювального періоду виставляє до оплати 50 відсотків нарахованої плати за послугу з централізованого опалення»)  не передбачено.