Останнім часом від абонентів побільшало звернень щодо температури у квартирах - комусь холодно, комусь навпаки жарко. І звернення, здебільшого, стосуються нарікань у роботі котелень. Однак такі питання адресовані некоректно.
Чому? Пояснюємо:
- Котельні ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» працюють суворо дотримуючись температурних графіків.
- Підприємство постачає теплову енергію до теплового вузла житлового будинку.
Розподіл тепла в самих будинках є відповідальністю ЖЕКУ/керуючої компанії/ОСББ. Часто подачу теплоносія регулюють засувкою на вході у житловий будинок, що й спричинює наявність скарг – у мене холодно чи жарко, втручання в систему теплопостачання загрожує власникам житлових помешкань не лише розбалансуванням гідравлічного режиму та холодом у квартирах, а й імовірністю поривів. Водночас проведення гідравлічних випробувань внутрішньобудинкових систем та промивка системи є запорукою безпечного та якісного проходження опалювального сезону, чим балансоутримувачі часто нехтують.
Наголошуємо, що бажання зекономити не повинно йти всупереч нормам безпеки та санітарним нормам.