+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Розподіл тепла

Останнім часом від абонентів побільшало звернень щодо температури у квартирах -  комусь холодно, комусь навпаки жарко. І звернення, здебільшого, стосуються нарікань у роботі котелень. Однак такі питання адресовані некоректно. 
Чому? Пояснюємо:
- Котельні ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» працюють суворо дотримуючись температурних графіків.
- Підприємство постачає теплову енергію до теплового вузла  житлового будинку. 

Розподіл тепла в самих будинках є відповідальністю ЖЕКУ/керуючої компанії/ОСББ. Часто подачу теплоносія регулюють засувкою на вході у житловий будинок, що й спричинює наявність скарг – у мене холодно чи жарко, втручання в систему теплопостачання загрожує власникам житлових помешкань не лише розбалансуванням гідравлічного режиму та холодом у квартирах, а й імовірністю поривів. Водночас проведення гідравлічних випробувань внутрішньобудинкових систем та промивка системи є запорукою безпечного та якісного проходження опалювального сезону, чим балансоутримувачі часто нехтують. 

Наголошуємо, що бажання зекономити не повинно йти всупереч нормам безпеки та санітарним нормам.