+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Шановні абоненти!

 Поширення коронавірусної хвороби в Україні та запровадження карантину – це вимушені та необхідні заходи, аби убезпечити населення та мінімізувати поширення Covid-19. ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» з розумінням ставиться до ситуації, що склалася. Разом з тим, у цей час ми кожного дня працюємо.

 «Якщо підприємство не отримуватиме оплату за надані послуги теплопостачання, ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» не зможе повноцінно функціонувати та розпочати ремонтну кампанію, аби у наступному сезоні абоненти отримали якісні послуги. Крім того, для безперебійної діяльності щомісяця нам необхідно сплачувати за газ, електроенергію, податки. Окремо скажу, що у нас працюють сотні людей, яким ми маємо платити заробітну плату. Ми також здійснюємо водопідкачку в цілях покращення водопостачання МКП «Миколаївводоканал», і в разі недофінансування без холодної води можуть залишитися цілі райони у місті», - коментує директор Микола Логвінов.

 Відзначимо, що з 26 до 28 березня підприємством було прийнято звітні відомості щодо спожитої теплової енергії за приладами обліку, які встановлено на житлових будинках. До 5-го квітня відділ збуту енергії по роботі з фізичними особами здійснив нарахування відповідно наданих показників. Після чого дані передано до «Міського інформаційно-розрахункового центру» м. Миколаєва. До 10 квітня рахунки-повідомлення буде доставлено за адресами споживачів послуг централізованого опалення ОКП «Миколаївоблтеплоенерго».

 На законодавчому рівні на період карантину визначено, що нарахування та стягнення неустойки (штрафи, пеня) за несвоєчасне здійснення платежів за послуги ЖКГ під забороною. Ми підтримуємо таку позицію держави і вважаємо її правильною, водночас просимо абонентів не блокувати діяльність підприємства та за можливості вчасно сплачувати рахунки.