44 25 78 - Приймальня

44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

nikteplo@optima.com.ua

Шановні абоненти!

Шановні абоненти!

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» звертається з нагадуванням про обов’язкову оплату за отримані послуги теплопостачання.

Отримати інформацію щодо нарахувань можна:

  • З квитанції «Міського інформаційно-розрахункового центру», що надходять абонентам підприємства кожного місяця після 10-го числа.
  • З веб-сайту www.nikoblteplo.com.ua. На сайті ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» діє «Особистий кабінет». Кожний бажаючий абонент має можливість зареєструватись та відстежувати нарахування та оплати за своїм особовим рахунком кожного місяця після 10-го числа.
  • На підприємстві працює довідково-інформаційна служба - абоненти мають змогу звернутися з запитаннями за телефонами: 46-51-30, 46-37-25, 0957617399.

Сплатити за отримані послуги можна:
       ▪️  за допомогою платіжних сервісів електронного банку, таких як Приват 24, Ощад 24/7, ОТP Smаrt та інших, кожен абонент ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» може швидко і легко оплатити комунальний платіж онлайн;
       ▪️  у відділенні будь-якого банку.

Зазначимо, що абонентам рекомендовано здійснювати оплату за послугу з постачання теплової енергії до 20 числа кожного місяця. Це регламентується п 3.3 договору між споживачем та ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» у разі його наявності, а також чинним законодавством, а саме ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», розділ 3 відсилає до норм, закріплених у Постанові КМУ від 21.07.2005 р. № 630, де зазначено, розрахунковим періодом для оплати послуг, якщо інше не визначено договором, є календарний місяць.