44 25 78Приймальня

44 25 77 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

Mail: nikteplo@optima.com.ua

Шановні абоненти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»!

    Шановні абоненти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»!

    Звертаємося до вас з проханням бути уважними при здійсненні платежів за послуги з
централізованого опалення за допомогою терміналів самообслуговування.
За інформацією відділу збуту енергії по роботі з фізичними особами підприємства, на
жаль, почастішали випадки помилок при здійсненні споживачами переказів грошових
коштів за отримані послуги через платіжні термінали самообслуговування. У тому числі, є
випадки платежів, що призначені іншим організаціям, або ж сплачуються не за тим
особовим рахунком.

    Розповідаємо алгоритм дій, у разі якщо гроші не потрапили на ваш особовий рахунок:
Якщо платник при здійсненні оплати послуг з централізованого опалення помилився і
вказав невірний особовий рахунок, варто звернутися до відділу збуту енергії ОКП
«Миколаївоблтеплоенерго», що знаходиться за адресою пр.Центральний, 141-Б каб. №2
та оформити заяву на зарахування платежу на вірний особовий рахунок. При собі
обов’язково мати оригінал та копію квитанції про сплату та посвідчення особи.

  Якщо платник при здійсненні оплати послуг з централізованого опалення помилився і
вказав невірного отримувача коштів (підприємства надавача послуг), варто звернутися до
найближчого відділення банку, через який здійснювався платіж. На підставі звернення
платника, банк надішле до ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» лист на повернення
помилково сплачених грошових коштів. Далі ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»
перераховує помилково сплачені грошові кошти на розрахунковий рахунок банку за
реквізитами, вказаними у листі. Банк повинен повернути перераховані ОКП
«Миколаївоблтеплоенерго» кошти платнику.

   Наголошуємо, що при користуванні терміналом необхідно уважно та послідовно вводити
дані, адже помилка при наборі чи то найменування підприємства - отримувача платежу та
його розрахункового рахунку, чи то номеру особового рахунку, адреси, прізвища
платника можуть призвести до зарахування грошових коштів на рахунок іншого абонента.
Нагадуємо, що відділ збуту енергії ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» знаходиться за
адресою: м. Миколаїв, пр. Центральний, 141-Б. У зв`язку з карантинними заходами, перед
відвідуванням відділу необхідно зателефонувати за номерами 46-51-30, 066 030 17 54 та
узгодити час та дату прийому.

  Водночас, ви завжди можете отримати консультацію у наших фахівців за телефонами
абонентського відділу (населення):

  46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова;

  46-37-51 - фахівці по пільгах та субсидіях;

  46-51-25 - фахівці з питань нарахувань.