44 25 78 - Приймальня

44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

nikteplo@optima.com.ua

Шановні абоненти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»!

Шановні абоненти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»!

У зв’язку з посиленням карантинних заходів, підрозділи служби збуту
енергії, у тому числі абонентський відділ (за адресами: пр. Центральний
141-б та вул.Рибна 1-б), тимчасово призупиняють особистий прийом
абонентів, однак продовжують надавати консультації в онлайн-режимі.

Отримати консультацію споживачі підприємства можуть, звернувшись за
телефонами абонентського відділу: (0512)465130, (0512)463725,
+380957617399 або надіславши запитання на електронну адресу:

abonviddil.mk.okp@gmail.com та viber  +380957617399, +380660301754.

Для переоформлення особового рахунку на нового власника, отримання довідки
про відсутність заборгованості, оформлення договору  реструктуризації
боргу тощо абоненти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» можуть вислати необхідний
пакет документів на електронну пошту 
abonviddil.mk.okp@gmail.com. Після
обробки звернення абоненту буде надано відповідь телефоном або на
електронну адресу.

Також для вирішення цих питань за адресою пр. Центральний 141-б створений
спеціальний куток споживача, де розміщені зразки заяв.  Необхідний пакет
документів можна передати фахівцю (виклик по дзвінку на дверях)/ залишити
в скриньці на вході.

Інструкції щодо пакету документів, копії яких потрібно надати

Переоформлення особового рахунку на нового власника:
- договір купівлі-продажу квартири (договір дарування, свідоцтво про право
власності, свідоцтво про спадщину, ордер, рішення суду або інше);
- витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно;
- технічний паспорт на квартиру (всі сторінки);
- паспорт та ідентифікаційний номер (код) власника;
- у випадку, якщо право власності належить декільком особам, письмова
згода на переоформлення від співвласників + паспорт та ідентифікаційний
номер (код) кожного з них.

Оформлення договору реструктуризації боргу:
- паспорт;
- ІНН;
- квитанція про оплату першочергового внеску (40% від суми боргу).

Отримання довідки про відсутність заборгованості:
- паспорт;
- квитанції за оплату послуг з централізованного опалення за останній
опалювальний період + поточні платежі.

Після надання необхідного пакету документів на вашу електронну адресу буде
надіслано бланк відповідної заяви, яку вам необхідно роздрукувати,
заповнити та надіслати нам. На підставі наданих документів буде внесено
відповідні зміни в облікову базу ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» та/або
підготовлено відповідні документи (довідка, договір та ін.)