44 25 78 - Приймальня

44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

nikteplo@optima.com.ua

У січні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав понад 3 тисячі консультацій

У січні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав понад 3 тисячі консультацій

З 1 до 31 січня спеціалістами відділу збуту енергії по роботі з фізичними особами було надано 3 009 консультацій абонентам.

Питання, здебільшого, стосувалися нарахувань за послугу постачання теплової енергії, пільг та субсидій, порядку переоформлення о/р та необхідного пакету докуменів, оформлення розстрочки на оплату тощо.

Відзначимо також, що упродовж минулого місяця фахівцями було проведено 105 переоформлень особових рахунків.

Нагадуємо, що отримати консультацію можна за телефонами абонентського відділу:
46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова
46-51-25 - фахівці з питань нарахувань, пільг та субсидій