+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Як отримати інформацію щодо нарахувань та сплатити за послуги?

Шановні абоненти!

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» звертається з нагадуванням про обов’язкову оплату за отримані послуги теплопостачання.

Отримати інформацію щодо нарахувань можна:
 З квитанції «Міського інформаційно-розрахункового центру», що надходять абонентам підприємства кожного місяця після 10-го числа.
 З веб-сайту www.nikoblteplo.com.ua. На сайті ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» діє «Особистий кабінет». Кожний бажаючий абонент має можливість зареєструватись та відстежувати нарахування та оплати за своїм особовим рахунком кожного місяця після 10-го числа.
 На підприємстві працює довідково-інформаційна служба - абоненти мають змогу звернутися з запитаннями за телефонами: 46-51-30, 46-37-25, 0957617399.

Сплатити за отримані послуги можна:
??за допомогою платіжних сервісів електронного банку, таких як Приват 24, Ощад 24/7, ОТP Smаrt та інших, кожен абонент ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» може швидко і легко оплатити комунальний платіж онлайн;
??у відділенні будь-якого банку.

Зазначимо, що абонентам рекомендовано здійснювати оплату за послугу з постачання теплової енергії до 20 числа кожного місяця. Це регламентується п 3.3 договору між споживачем та ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» у разі його наявності, а також чинним законодавством, а саме ЗУ «Про житлово-комунальні послуги», розділ 3 відсилає до норм, закріплених у Постанові КМУ від 21.07.2005 р. № 630, де зазначено, розрахунковим періодом для оплати послуг, якщо інше не визначено договором, є календарний місяць.

Возможно, это изображение (текст)