+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

До уваги нових абонентів

   До уваги нових абонентів «Миколаївоблтеплоенерго»: переоформлення
особового рахунку та укладання договору про надання послуг.

   Новим абонентам ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» для переоформлення особового
рахунку та укладання договору про надання послуг потрібно звернутися до
групи розрахунків з фізичними особами  підприємства, яка знаходиться за
адресами:
     - м. Миколаїв, пр.  Центральний, 141 Б, або
     - м.Миколаїв, вул. Рибна, 1 Б, каб. 8 (приміщення ЖЕКу №20) .

Зробити це бажано в строк 30 днів з моменту отримання права на житло.

   При собі потрібно мати оригінали та копії  наступних документів:
   - документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України - паспорт
громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, видане
у зв'язку з втратою паспорта чи у зв'язку з прийняттям громадянства
України; для іноземців - національний паспорт або документ що його
замінює);
    - довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру (за наявності);
    - копію технічного паспорту на квартиру ( приватний будинок);
    - витяг з державного реєстру прав власності на нерухомість, документ, що
підтверджує право власності на квартиру (приватний будинок) або право
користування квартирою ( приватним будинком);
   - довідку про склад сім'ї (бажано, але не обов’язково).

   Договір укладається в двох примірниках, один примірник якого знаходиться
на підприємстві, другий – у розрахунковій книжці споживача.

   У разі якщо право власності на квартиру належить декільком фізичним
особам, вони мають визначитися з особою яка буде занесена в облікову базу
як основний квартиронаймач та підтвердити свій вибір шляхом написання
відповідної заяви на ім’я директора ОКП «Миколаївоблтеплоенерго».