!!!Інформуємо про роботу підприємства в умовах карантину
- У зв’язку з посиленням карантинних заходів, підрозділи служби збуту енергії, у тому числі абонентський відділ (за адресами: пр. Центральний 141-б та вул.Рибна 1-б), тимчасово призупиняють особистий прийом абонентів, однак продовжують надавати консультації в онлайн-режимі.
Отримати консультацію споживачі підприємства можуть, звернувшись за телефонами абонентського відділу: (0512)465130, (0512)463725, +380957617399 або надіславши запитання на електронну адресу: [email protected] та viber +380957617399, +380660301754.
Для переоформлення особового рахунку на нового власника, отримання довідки про відсутність заборгованості, оформлення договору реструктуризації боргу тощо абоненти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» можуть вислати необхідний пакет документів на електронну пошту [email protected]. Після обробки звернення абоненту буде надано відповідь телефоном або на електронну адресу.
Також для вирішення цих питань за адресою пр. Центральний 141-б створений спеціальний куток споживача, де розміщені зразки заяв. Необхідний пакет документів можна передати фахівцю (виклик по дзвінку на дверях)/ залишити в скриньці на вході.
- Юридичні особи можуть звернутися для вирішення питань до відділу збуту енергії по роботі з юридичними особами за телефонами: +380995101309, +380661707186. Електронна адреса відділу: [email protected] . Надати оригінали листів чи інших документів можна, залишивши у поштовій скриньці за адресою: вул. Миколаївська , 5А.
- Робота з абонентами, що мають заборгованість за послуги теплопостачання проводиться дистанційно та в телефонному режимі. Особистий прийом громадян не ведеться. Для довідок з приводу заборгованості та укладення договору реструктуризації абоненти можуть звернутися за телефонами:
+380992135950
+380504808960
+380675175376 та на електронну адресу: [email protected].