+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Налагодження роботи внутрішньобудинкової системи – це компетенція ЖЕКу/ керуючої компанії/ ОСББ

 

Налагодження роботи внутрішньобудинкової системи – це компетенція ЖЕКу/ керуючої компанії/ ОСББ

Останнім часом ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» отримує багато дзвінків від абонентів, яких до спеціалістів підприємства відправляють їхні балансоутримувачі, мотивуючись тим, що холодні батареї в одній з кімнат – це вина теплопостачальної організації. Так от, ВКОТРЕ роз’яснюємо, що підприємство подає теплоносій до житлового будинку.

А налагодженням роботи системи опалення всередині будівлі та підготовкою до сезону повинні займатися ЖЕКи/ керуючі компанії/ ОСББ відповідно до:

  • Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду», затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики, Міністерства з питань житлово-комунального господарства України №620/378 від 10.12.2008р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.12.2008р. за №1310/16001;
  • «Порядку обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення та постачання гарячої води»,затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №219 від 15.08.2018р,. зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.09.2018р. за №1074/32526;
  • “Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж”, затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики №71 від 14.02.2007р., зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.03.2007р. за №197/13464.

Також відповідаємо на актуальні запитання ЩО РОБИТИ, ЯКЩО

-)Прогріваються лише окремі стояки у квартирі
Варто звертатися до керуючої компанії, ЖЕКу, ОСББ. Вони мають видалити повітря із системи, за
необхідністю – перезапустити окремі стояки.

-)Стояки прогріваються, а опалювальні прилади – ні
Власник приміщення сам відповідає за технічну справність опалювальних приладів, що
знаходяться у його власності (має прочищати, готувати до опалювального періоду, за можливості
видаляти повітря при підключенні).

-)Температура повітря в приміщенні нижче 18°С
??Перевірити стан утеплення вікон, дверей у квартирі
??Пересвідчитись у особи, відповідальної за обслуговування приладу обліку, що не має місце
прикриття засувок на вузлі
??Залишити заявку в обслуговуючій компанії або ОСББ (персонал має перевірити стан теплового
вузла, його параметри, запірну арматуру на стояках)
??Якщо після всіх перелічених заходів температура не підвищилась – звернутись до служби
теплових мереж підприємства за телефоном: 46 51 29. Інспектор спільно з керуючою компанією чи ОСББ проведе обстеження системи, надасть припис.

??Окремо наголошуємо - втручання в систему теплопостачання загрожує власникам житлових помешкань розбалансуванням гідравлічного режиму та холодом у квартирах.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтеся за телефоном приймальні: 44 25 78 або ж пишіть на електронну адресу: [email protected]

Якщо ви стали свідком аварійної ситуації на теплових мережах, телефонуйте до аварійно-диспетчерської служби підприємства: 44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово).

Стежте за нашими новинами у Теlegram: https://t.me/Mykolaivoblteploenerho та Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho

260696289-1333725070379651-584677059798721681-n