Налагодження роботи внутрішньобудинкової системи – це компетенція ЖЕКу/ керуючої компанії/ ОСББ
Останнім часом ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» отримує багато дзвінків від абонентів, яких до спеціалістів підприємства відправляють їхні балансоутримувачі, мотивуючись тим, що холодні батареї в одній з кімнат – це вина теплопостачальної організації. Так от, ВКОТРЕ роз’яснюємо, що підприємство подає теплоносій до житлового будинку.
А налагодженням роботи системи опалення всередині будівлі та підготовкою до сезону повинні займатися ЖЕКи/ керуючі компанії/ ОСББ відповідно до:
- Правил підготовки теплових господарств до опалювального періоду», затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики, Міністерства з питань житлово-комунального господарства України №620/378 від 10.12.2008р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31.12.2008р. за №1310/16001;
- «Порядку обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання, водопостачання, водовідведення та постачання гарячої води»,затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №219 від 15.08.2018р,. зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 19.09.2018р. за №1074/32526;
- “Правил технічної експлуатації теплових установок і мереж”, затверджених Наказом Міністерства палива та енергетики №71 від 14.02.2007р., зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 05.03.2007р. за №197/13464.
Також відповідаємо на актуальні запитання ЩО РОБИТИ, ЯКЩО
-)Прогріваються лише окремі стояки у квартирі
Варто звертатися до керуючої компанії, ЖЕКу, ОСББ. Вони мають видалити повітря із системи, за
необхідністю – перезапустити окремі стояки.
-)Стояки прогріваються, а опалювальні прилади – ні
Власник приміщення сам відповідає за технічну справність опалювальних приладів, що
знаходяться у його власності (має прочищати, готувати до опалювального періоду, за можливості
видаляти повітря при підключенні).
-)Температура повітря в приміщенні нижче 18°С
??Перевірити стан утеплення вікон, дверей у квартирі
??Пересвідчитись у особи, відповідальної за обслуговування приладу обліку, що не має місце
прикриття засувок на вузлі
??Залишити заявку в обслуговуючій компанії або ОСББ (персонал має перевірити стан теплового
вузла, його параметри, запірну арматуру на стояках)
??Якщо після всіх перелічених заходів температура не підвищилась – звернутись до служби
теплових мереж підприємства за телефоном: 46 51 29. Інспектор спільно з керуючою компанією чи ОСББ проведе обстеження системи, надасть припис.
??Окремо наголошуємо - втручання в систему теплопостачання загрожує власникам житлових помешкань розбалансуванням гідравлічного режиму та холодом у квартирах.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтеся за телефоном приймальні: 44 25 78 або ж пишіть на електронну адресу: [email protected]
Якщо ви стали свідком аварійної ситуації на теплових мережах, телефонуйте до аварійно-диспетчерської служби підприємства: 44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово).
Стежте за нашими новинами у Теlegram: https://t.me/Mykolaivoblteploenerho та Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho