44 25 78 - Приймальня

44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Наразі лише 9% будинків житлового фонду, що обслуговуються ЖЕКами отримали акти готовності до опалювального сезону 2021-2022 рр.

Наразі лише 9% будинків житлового фонду, що обслуговуються ЖЕКами отримали акти готовності до опалювального сезону 2021-2022 рр.

Упродовж двох місяців міжопалювального періоду темпи підготовки внутрішньобудинкових мереж залишаються вкрай низькими. Так, на сьогодні лише 9% будинків житлового фонду, що обслуговуються ЖЕКами отримали акти готовності. Серед лідерів – ЖКП «Бриз» - 30% та УК «Корабельний» - 25%. При цьому є керуючі компанії, що взагалі не пред’явили жодного будинку, зокрема, це ТОВ «Николаевдомсервис».

Гідравлічні випробовування проведені на низці внутрішньобудинкових мереж, однак, для отримання акту готовності варто ще відновити ізоляційне покриття, провести гідропневматичне промивання тощо.

«Підготовка до опалювального сезону – завдання не тільки для теплопостачальника, але й для абонентів, при чому не лише ЖЕКів, керуючих компаній, ОСББ, але й для кожного мешканця. Адже згідно «Порядку обслуговування внутрішньобудинкових систем теплопостачання», опалювальний прилад – це межа відповідальності власника приміщення. Система, від теплового вузла до горища, з усіма стояками – обслуговується ЖЕКом, а сам опалювальний прилад – мешканцем. Тому якщо взимку були проблеми з прогрівом окремих частин батареї, то зараз саме час зробити профілактичні заходи», - коментує головний інженер ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Кирило Купрій.

При цьому всі зауваження, що виникли під час проходження опалювального сезону повинні бути усунені під час підготовки системи влітку.

«До повного усунення зауважень акт готовності не видається. Це є запорукою вдалого та комфортного проходження опалювального сезону», - наголошують у службі теплових мереж ОКП «Миколаївоблтеплоенерго».

Возможно, это изображение (один или несколько человек и в помещении)