+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» нагадує абонентам про обов’язковість оплати послуг з постачання теплової енергії та відповідальність за ухилення

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» нагадує абонентам про обов’язковість оплати послуг з постачання теплової енергії та відповідальність за ухилення

На кінець червня миколаївці заборгували ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» близько 107 млн грн. Ця сума складає як борг опалювального сезону 2020-2021 рр, так і минулих сезонів.

Про це йдеться у сюжеті ТРК «НІС-ТВ» 

«ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» дякує споживачам, які свідомо та з відповідальністю підійшли до розрахунків за послуги теплопостачання, водночас ми звертаємося до споживачів, які мають заборгованість - на сьогодні миколаївці заборгували майже 107 млн грн. Хочу зауважити, що наше підприємство завжди йде назустріч споживачам та готове укласти з ними договір реструктуризації боргу. Цей договір дасть можливість сплачувати заборгованість частинами», - розповіла начальник служби збуту енергії Валентина Карєва.

При цьому, якщо споживачі спеціально ухиляються від сплати за послуги – справу передають до суду, тоді до справи береться Державна виконавча служба. Заблоковані рахунки, арешт майна та неможливість виїзду закордон доки абонент не сплатить борг – наслідки ігнорування попереджень від ОКП «Миколаївоблтеплоенерго».

«Ми беремо до уваги обставини, які спричинили формування боргу. Якщо це об’єктивні обставини і людина готова з нами співпрацювати, тоді ми працюємо виключно в досудовому поряду. Якщо боржник явно ухиляється від оплати боргу, навіть якщо це незначна сума, тоді ми направляємо справу до суду і застосовуємо заходи примусового стягнення», - коментує начальник відділу по роботі із заборгованістю ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Роман Кудрявцев.

Зазначимо, що цьогоріч підприємством було направлено до суду близько 600 позовних заяв на суму майже 10 млн грн, Наразі позитивно з них вирішено 357 та примусово стягнено з абонентів майже 2,5 млн грн.

Возможно, это изображение (один или несколько человек и текст)