+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Пояснення щодо можливості оформлення розстрочки:

Пояснення щодо можливості оформлення розстрочки:

Відповідно до вимог Закону «Про житлово-комунальні послуги» №2189-VIII від 09.11.2017р. є зокрема послуги: з постачання теплової енергії... Відносини, що виникатимуть у процесі надання саме цих комунальних послуг споживачам регулюватимуться цим Законом. Договори про надання житлово-комунальних послуг укладаються відповідно до типових договорів, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 21.08.2019 р. № 830 “Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії ”.

Звертаємо увагу, що Правилами 830 право споживача на отримання розстрочки, яке було можливо згідно пункту 10 Правил 630 («у разі звернення споживача до виконавця послуги з централізованого опалення із заявою про надання розстрочки такий виконавець починаючи з місяця подання зазначеної заяви щомісяця протягом опалювального періоду виставляє до оплати 50 відсотків нарахованої плати за послугу з централізованого опалення»)  не передбачено.