+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Шановні абоненти

Шановні абоненти?

??ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» нагадує про необхідність вибору моделі договірних відносин з підприємством.

Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2021 р. № 1022 затверджено зміни, що вносяться до Постанови Кабінету Міністрів України від 21 серпня 2019 р. № 830 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії».

Згідно п. 13. Постанови КМУ №1022: Надання послуги здійснюється виключно на договірних засадах.

Індивідуальний договір вважається укладеним із споживачем, якщо протягом 30 днів з дня опублікування тексту договору на офіційному веб-сайті органу місцевого самоврядування та/або на веб-сайті виконавця співвласники багатоквартирного будинку не прийняли рішення про вибір моделі договірних відносин та не уклали відповідний договір з виконавцем.

Фактом приєднання споживача до умов індивідуального договору (акцептування договору) є вчинення споживачем будь-яких дій, які свідчать про його бажання укласти договір, зокрема надання виконавцю підписаної заяви-приєднання, сплата рахунка за надані послуги, факт отримання послуги.

?? Детально ознайомитися з моделями договірних відносин ви можете з інфографіки, наведеної нижче.

 Консультації за телефонами абонентського відділу: 46-51-25, 46-51-30, 46-37-25, 0957617399.

Стежте за нашими новинами у Теlegram: https://t.me/Mykolaivoblteploenerho та Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho/

12345