+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Шановні абоненти !!!

Шановні абоненти !!!

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» звертається з нагадуванням про обов’язкову оплату за отримані послуги теплопостачання.

Отримати інформацію щодо нарахувань можна:

  •  З квитанції «Міського інформаційно-розрахункового центру», що надходять абонентам підприємства кожного місяця після 10-го числа.
  •  З веб-сайту www.nikoblteplo.com.ua. На сайті ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» діє «Особистий кабінет». Кожний бажаючий абонент має можливість зареєструватись та відстежувати нарахування та оплати за своїм особовим рахунком кожного місяця після 10-го числа.
  •  На підприємстві працює довідково-інформаційна служба - абоненти мають змогу звернутися з запитаннями за телефонами: 46-51-30, 46-37-25, 0957617399.

Сплатити за отримані послуги можна:

  • за допомогою платіжних сервісів електронного банку, таких як Приват 24, Ощад 24/7, ОТP Smаrt та інших, кожен абонент ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» може швидко і легко оплатити комунальний платіж онлайн;
  • у відділенні будь-якого банку.

Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №830 від 21.08.2019 р. із змінами внесеними Постановою Кабінету Міністрів України від 08.09.2021 р. № 1022 та п.34 укладених індивідуальних договорів про надання послуги з постачання теплової енергії споживач здійснює оплату за цим договором щомісяця не пізніше останнього дня місяця, що настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.

271717893-1363685377383620-7666598904072645723-n