+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

??Ще раз роз’яснюємо причини введення абонентської плати для споживачів ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»:

??Ще раз роз’яснюємо причини введення абонентської плати для споживачів ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»:

Абонплата - це не забаганка підприємства, а виконання норм закону. Наразі у законодавстві відбулися певні зміни, зокрема,  в Законі України «Про житлово-комунальні послуги», Законі України «Про теплопостачання», Законі України «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання», а також інших законодавчих актах. 

Постановою Кабінету Міністрів № 830 «Про затвердження Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типових договорів про надання послуги з постачання теплової енергії» запроваджено нові моделі договірних відносин між споживачами та надавачем послуг. Усього 5 моделей типових договорів: індивідуальний публічний договір на постачання теплової енергії, індивідуальний договір на постачання теплової енергії з обслуговуванням внутрішньобудинкових систем, договір на постачання теплової енергії з колективним споживачем, колективний договір на постачання теплової енергії, договір на постачання теплової енергії з колективним споживачем.

Саме публічний індивідуальний договір про надання послуги з постачання теплової енергії і включає абонентську плату. 

Цей платіж містить витрати по укладенню договорів, здійснення розподілу обсягів теплової енергії між споживачами, нарахуванням та стягненням плати за спожиті послуги, також витрати на заміну та обслуговування вузлів комерційного обліку тепла, тобто загальнобудинкових лічильників.

Розрахунок такої плати проведений відповідно до Закону України «Про житлово-комунальні послуги» зі змінами та доповненнями та враховуючи вимоги постанови Кабінету Міністрів України №808 від 21 серпня 2019 року «Про встановлення граничного розміру плати за абонентське обслуговування у розрахунку на одного абонента для комунальних послуг, що надаються споживачам багатоквартирних будинків за індивідуальними договорами». 

До складу тарифів на теплову енергію, її виробництво, транспортування та постачання не включаються витрати, які включені до складу плати на абонентське обслуговування. Це здійснено на законодавчому рівні.

На ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» затверджено абонентську плату на рівні граничного – 33,74 грн/місяць з ПДВ, за наявності вузла комерційного обліку, що враховує витрати на обслуговування та заміну вузла комерційного обліку, та 23,21 грн/місяць ПДВ за відсутності вузла комерційного обліку. Тобто з 1 листопада споживачам, які мають індивідуальний типовий договорів на постачання теплової енергії буде здійснюватися дане нарахування. Дана плата буде нараховуватися протягом року, кожного місяця.

Плата за послугу з постачання теплової енергії та плату за абонентське обслуговування здійснюється щомісяця на один банківський рахунок підприємства, при цьому споживачів деталізацію інформації щодо структури плати, яку споживач зможе побачити у рахунках-повідомленнях.

Нарахування плати за абонентське обслуговування не є забаганкою теплопостачальний організацій, це виконання вимог чинного законодавства.

Абонентська плата не залежить від обсягів споживання теплової енергії. Виключити абонентську плату з індивідуального договору можна лише за умови  внесення змін до чинного законодавства, а саме до постанови КМУ №830 та інших нормативно-правових актів, що регламентують житлово-комунальну діяльність підприємств.

Абонентська плата – це не плата за транспортування теплової енергії, як зараз лунає з вуст окремих політиків. Не слід плутати послугу з постачання теплової енергії та з постачанням газу. 

Коментар начальника служби збуту енергії ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Валентини Карєвої дивіться у відео.