+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Тезисно про роботу ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» з уст головного інженера Кирила Купрія в ефірі телеканалу «НІС-ТВ»

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надає послуги з постачання теплової енергії понад 85 тис. абонентам (близько 65% житлового фонду Миколаєва). А це, зокрема: 1225 житлових будинків (832 – керуючі компанії та ЖЕКи, 371 – ОСББ, інше – гуртожитки та відомства), 50 шкіл, 42 дитячі садки, 23 лікувальні заклади, 9 закладів культури та 8 спорту.

Перший пологовий будинок та ЛШМД на сьогодні залишилися без подачі пари для технологічної обробки білизни у зв’язку з заборгованістю перед НАК «Нафтогаз України». Така ж ситуація і в усіх регіонах держави.

Наразі тепло містянам постачають 93 котельні підприємства.

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» обслуговує 232 км теплових мереж (у двотрубному обчисленні) від діаметру 720 мм до 57 мм. З ним близько половини – це повітряні тепломережі, інші – підземні.

Підприємство дбає про ізоляцію на тепломережах, адже це, перш за все, економія енергоносія. Роботи виконуються повсякчас – і в міжсезоння, і за потреби – в опалювальний період. Наша мета – по максимуму уникнути тепловтрат.

Як тільки закінчується опалювальний період – підприємство одразу приступає до підготовки до наступного опалювального сезону. На основі графіків поточного і капітального ремонту, проведення гідравлічних випробувань і т.д. починається виконання робіт.

Термін експлуатації теплових мереж – 25 років. Міські мережі набагато довше перебувають у роботі. Без ремонтів, навіть в опалювальний період, не обходиться. Однак, підприємство націлене на те, щоб усунення таких ситуацій відбувалося у максимально короткий термін (2-3 години), і не було відчутним для споживачів, не приносило незручностей.

Підприємство продовжує роботи з модернізації котельних. На черзі  котельні на вул. Самойловича, 42 та Новозаводська, 48.

Керуючим компаніям, ЖЕКам та ОСББ варто відповідально підійти до робіт на внутрішньобудинкових мережах, від цього залежить якісне та безаварійне проходження сезону, і відсутність скарг від населення. Адже ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» постачає тепло лише до будинку. При цьому, підприємство завжди відкрите до співпраці та готове надати консультативну допомогу.