+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

У листопаді абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав майже дві тисячі телефонних консультацій

У листопаді абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав майже дві тисячі телефонних консультацій

З 1 до 30 листопада спеціалістами відділу збуту енергії по роботі з фізичними особами було надано 1 828 консультацій абонентам, що звернулися за телефонами відділу.

Питання, здебільшого, стосувалися розміру тарифів, що діють в новому опалювальному сезоні 2021-2022 рр., введення плати за абонентське обслуговування, переходу на нові договори тощо.

Відзначимо також, що упродовж минулого місяця фахівцями було проведено 251 переоформлення особових рахунків.

 Нагадуємо, що отримати консультацію спеціалістів можна за телефонами абонентського відділу:
46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова
46-51-25 - фахівці з питань нарахувань, пільг та субсидій

Стежте за нашими новинами у Теlegram: https://t.me/Mykolaivoblteploenerho та Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho/