У листопаді абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав майже дві тисячі телефонних консультацій
З 1 до 30 листопада спеціалістами відділу збуту енергії по роботі з фізичними особами було надано 1 828 консультацій абонентам, що звернулися за телефонами відділу.
Питання, здебільшого, стосувалися розміру тарифів, що діють в новому опалювальному сезоні 2021-2022 рр., введення плати за абонентське обслуговування, переходу на нові договори тощо.
Відзначимо також, що упродовж минулого місяця фахівцями було проведено 251 переоформлення особових рахунків.
Нагадуємо, що отримати консультацію спеціалістів можна за телефонами абонентського відділу:
46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова
46-51-25 - фахівці з питань нарахувань, пільг та субсидій
Стежте за нашими новинами у Теlegram: https://t.me/Mykolaivoblteploenerho та Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho/