44 25 78 - Приймальня

+380957617399 , 46 37 25, 46 51 30 -Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

 У листопаді ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» отримало майже сотню звернень щодо якості опалення – лише 7 були обґрунтованими

 У листопаді ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» отримало майже сотню звернень щодо якості опалення – лише 7 були обґрунтованими

З початку опалювального сезону 2021-2022 рр. у листопаді до служби теплових мереж надійшло 98 звернень (у тому числі 15 письмових) від споживачів ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» з приводу якості опалення.

За 45-ма з них були виконані комісійні обстеження за участі інспекторів служби теплових мереж, представників теплових районів та балансоутримувачів – Жеків/ ОСББ/ керуючих компаній. Однак, обґрунтованими були лише 7 звернень. За ними були надані приписи балансоутримувачам для усунення недоліків у роботі внутрішньобудинкової системи та проведення нагальних робіт.

«ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» оперативно реагує на усі звернення, що надходять від наших абонентів і з’ясовує причини виникнення скарг, аби якнайшвидше споживачі отримували якісні послуги. Проте, наведені вище цифри свідчать, що люди дуже часто, вважаючи, що щось не так у роботі опалення, помиляються. Так з сотні звернень лише 7 дійсно потребували уваги та усунення недоліків у роботі внутрішньобудинкової системи. Це, до речі, наслідок безвідповідального ставлення до виконання своїх прямих обов’язків ЖЕКів/ ОСББ/ керуючих компаній, адже багато з них не отримали акти готовності будинків до опалювального сезону. Звідси й скарги мешканців – холодні батареї в окремих кімнатах, необхідність постійного стравлювання повітря тощо», - коментують у службі теплових мереж ОКП «Миколаївоблтеплоенерго».

Телефон служби теплових мереж: 46 51 29
Аварійно-диспетчерська служба: 44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово)
Приймальня: 44 25 78

Стежте за нашими новинами у Теlegram: https://t.me/Mykolaivoblteploenerho та Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho/