+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

У травні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав понад 3 тисячі телефонних консультацій

З 1 до 31 травня спеціалістами відділу збуту енергії по роботі з фізичними особами було надано 3 099 консультацій абонентам, що звернулися за телефонами відділу.

Питання, здебільшого, стосувалися нарахувань за послугу постачання теплової енергії, пільг та субсидій, порядку переоформлення о/р та необхідного пакету документів, оформлення розстрочки на оплату тощо.

Відзначимо також, що упродовж минулого місяця фахівцями було проведено 182 переоформлення особових рахунків.

Нагадуємо, що отримати консультацію спеціалістів можна за телефонами абонентського відділу:

46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова

46-51-25 - фахівці з питань нарахувань, пільг та субсидій

Слідкуйте за нашими новинами у Теlegram: https://t.me/Mykolaivoblteploenerho

та Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho/

Возможно, это изображение (текст)