+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

У вересні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав понад тисячу телефонних консультацій

У вересні абонентський відділ ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» надав понад тисячу телефонних консультацій

З 1 до 30 вересня спеціалістами відділу збуту енергії по роботі з фізичними особами було надано 1 109 консультацій абонентам, що звернулися за телефонами відділу.

Питання, здебільшого, стосувалися порядку переоформлення особових рахунків на нових власників, укладання договору реструктуризації боргу та стану заборгованості тощо.

Відзначимо також, що упродовж минулого місяця фахівцями було проведено 295 переоформлень особових рахунків. Також оформлено 101 особовий рахунок споживачам, що змінили вид договору.

Нагадуємо, що отримати консультацію спеціалістів можна за телефонами абонентського відділу:
?? 46-51-30, 46-37-25, 0957617399 – довідкова
?? 46-51-25 - фахівці з питань нарахувань, пільг та субсидій

Слідкуйте за нашими новинами у Facebook: https://www.facebook.com/nikoblteplo.com.ua та Instagram: https://www.instagram.com/mykolaivoblteploenerho/

244457951-1300032780415547-982255732568817913-n