+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

 Зверніть увагу ! Прийом споживачів підрозділами служби збуту енергії ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" в умовах посилення карантинних заходів

 Зверніть увагу ! Прийом споживачів підрозділами служби збуту енергії ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" в умовах посилення карантинних заходів

 Абонентський відділ тимчасово призупиняє особистий прийом абонентів, однак фахівці продовжують надавати консультації в онлайн-режимі.

Отримати консультацію споживачі можуть, звернувшись за телефонами абонентського відділу: (0512) 465130, (0512) 463725, +380957617399 або надіславши запитання на електронну адресу: [email protected] чи viber +380957617399, +380660301754.

Для переоформлення особового рахунку на нового власника, отримання довідки про відсутність заборгованості, оформлення договору реструктуризації боргу тощо абоненти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» можуть вислати необхідний пакет документів на електронну пошту [email protected]. Після обробки звернення абоненту буде надано відповідь телефоном або на електронну адресу.

Також для вирішення цих питань за адресою пр. Центральний 141-б створений спеціальний куток споживача, де розміщені зразки заяв. Необхідний пакет документів можна передати фахівцю (виклик по дзвінку на дверях)/ залишити в скриньці на вході.

Юридичні особи мають змогу звернутися для вирішення питань до відділу збуту енергії по роботі з юридичними особами за телефонами: +380995101309, +380661707186. Електронна адреса відділу: [email protected], viber +380507705498. Надати оригінали листів чи інших документів можна, залишивши у поштовій скриньці за адресою: вул. Миколаївська , 5А.

Абоненти, що мають заборгованість за послуги теплопостачання можуть звернутися за телефонами:
+380992135950
+380504808960
+380675175376
та на електронну адресу: [email protected].

272847941-1378026625949495-97337982436994986-n