Зверніть увагу ! Прийом споживачів підрозділами служби збуту енергії ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" в умовах посилення карантинних заходів
Абонентський відділ тимчасово призупиняє особистий прийом абонентів, однак фахівці продовжують надавати консультації в онлайн-режимі.
Отримати консультацію споживачі можуть, звернувшись за телефонами абонентського відділу: (0512) 465130, (0512) 463725, +380957617399 або надіславши запитання на електронну адресу: [email protected] чи viber +380957617399, +380660301754.
Для переоформлення особового рахунку на нового власника, отримання довідки про відсутність заборгованості, оформлення договору реструктуризації боргу тощо абоненти ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» можуть вислати необхідний пакет документів на електронну пошту [email protected]. Після обробки звернення абоненту буде надано відповідь телефоном або на електронну адресу.
Також для вирішення цих питань за адресою пр. Центральний 141-б створений спеціальний куток споживача, де розміщені зразки заяв. Необхідний пакет документів можна передати фахівцю (виклик по дзвінку на дверях)/ залишити в скриньці на вході.
Юридичні особи мають змогу звернутися для вирішення питань до відділу збуту енергії по роботі з юридичними особами за телефонами: +380995101309, +380661707186. Електронна адреса відділу: [email protected], viber +380507705498. Надати оригінали листів чи інших документів можна, залишивши у поштовій скриньці за адресою: вул. Миколаївська , 5А.
Абоненти, що мають заборгованість за послуги теплопостачання можуть звернутися за телефонами:
+380992135950
+380504808960
+380675175376 та на електронну адресу: [email protected].