Друзі, як вже повідомлялося раніше, опалювальний сезон у місті, згідно рішення виконавчого комітету Миколаївської міської ради розпочнеться з 14 листопада, і впродовж 10 діб буде здійснено пуск котелень для подачі тепла споживачам усіх форм власності
Нагадуємо мешканцям житлового фонду ЩО РОБИТИ, ЯКЩО
Прогріваються лише окремі стояки у квартирі
Варто звертатися до керуючої компанії, ЖЕКу, ОСББ. Вони мають видалити повітря із системи, за
необхідністю – перезапустити окремі стояки.
Стояки прогріваються, а опалювальні прилади (батареї) – ні
Власник приміщення сам відповідає за технічну справність опалювальних приладів, що
знаходяться у його власності (має прочищати, готувати до опалювального періоду, за можливості
– видаляти повітря при підключенні).
Температура повітря в приміщенні нижче +18°С з настанням опалювального періоду
Перевірити стан утеплення вікон, дверей у квартирі
Пересвідчитись, що не має місце
прикриття засувок на вузлі
Залишити заявку в обслуговуючій компанії або ОСББ (персонал має перевірити стан теплового
вузла, його параметри, запірну арматуру на стояках)
Якщо після всіх перелічених заходів температура не підвищилась – звернутись до служби
теплових мереж підприємства за телефоном: 46 51 29.
Інспектор спільно з керуючою компанією чи ОСББ проведе обстеження системи, надасть припис.
Окремо наголошуємо - втручання в систему теплопостачання загрожує власникам житлових помешкань розбалансуванням гідравлічного режиму та холодом у квартирах.
У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтеся на "гарячу лінію" підприємства:
050 421 49 58 (Графік роботи: ПН-ЧТ: 08:00 - 17:00, ПТ: 08:00 - 16:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:45)
Якщо ви стали свідком аварійної ситуації на теплових мережах, телефонуйте до аварійно-диспетчерської служби підприємства: 44 25 77, 095 822 11 66 (цілодобово).