+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Для інформування споживачів: «Миколаївоблтеплоенерго» розповсюджує оголошення про перелік обов’язкових заходів на внутрішньобудинкових системах опалення

Ще до завершення опалювального періоду 2023-2024 рр. ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» було направлено понад 600 приписів усім житлово-експлуатаційним організаціям (керуючим компаніям), ОСББ, юридичним особам, бюджетним установам та іншим споживачам, аби відразу по його закінченню балансоутримувачі виконали усі необхідні заходи для покращення теплопостачання об’єктів та раціонального використання теплової енергії.

Окрім приписів, направлених безпосередньо на адреси житлово-експлуатаційних організацій, фахівці підприємства інформують також і мешканців про перелік обов’язкових заходів, які ЖЕКи/ ОСББ/ керуючі компанії мають провести до початку опалювального періоду 2024-2025 рр., аби миколаївці отримували якісні послуги, а нераціональні витрати тепла були неможливими.

«Опалювальний період 2023-2024 рр. показав, що 90% усіх аварійних ситуацій, які відбулися – були на внутрішньобудинкових системах опалення, що говорить про неналежну підготовку балансоутримувачами до опалювального періоду. Цьогоріч ми навмисно направили приписи до завершення опалювального періоду, аби ЖЕКи/ ОСББ/ керуючі компанії мали ще більше часу, щоб спланувати усі необхідні роботи. Крім того, ми розповсюджуємо оголошення для мешканців – наших споживачів, аби при виникненні запитань перед/у наступному сезоні жителі запитали у свого балансоутримувача яка ж ситуація з системою опалення у будинку і що було зроблено для налагодження теплопостачання», - коментує директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Микола Логвінов.

Нагадаємо, що проведення робіт балансоутримувачі житлових будинків мають пред’явити представнику служби теплових мереж підприємства. Після усунення всіх зауважень абонент отримує акт готовності до наступного опалювального сезону. Це є документальним підтвердженням того, що система готова до прийому теплоносія. Акт готовності дає право отримати наряд на підключення опалення. При цьому теплопостачальне підприємство залишає за собою право на непідготовлені до опалювального сезону об’єкти теплоносій не подавати.

 Всі роботи з підготовки систем теплоспоживання мають бути виконані до 15 вересня 2024 року.