+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

До уваги споживачів ОКП "Миколаївоблтеплоенерго": оновлено нарахування плати за абонентське обслуговування у жовтні

Миколаївці, нагадуємо, що крім плати за послуги з постачання теплової енергії, споживачам також нараховується щомісячна плата за абонентське обслуговування, розмір якої становить:

 33, 74 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за наявності комерційного приладу обліку, з врахуванням внесків на обслуговування та заміну приладів обліку;

 23, 21 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за відсутності вузла комерційного обліку, без врахування внесків на обслуговування та заміну приладів обліку.

 Отримати інформацію щодо нарахувань можна:

 З квитанції «Міського інформаційно-розрахункового центру».

 В довідково-інформаційній службі абонентського відділу:

 (0512) 46 51 30

 (0512) 46 37 25

 +380957617399

 +380660301754

 [email protected]

 Viber +380957617399

 На сайті підприємства у розділі "Особистий кабінет": https://mote.komunal.com.ua/ (інформація буде доступна найближчими днями).

Сплатити за отримані послуги можна:

 за допомогою електронних платіжних сервісів банків (Приват 24, ОТP Smаrt та ін.);

 у відділенні будь-якого банку;

 за допомогою банківських терміналів;

 у відділеннях "Укрпошти";

 у відділеннях "Нової пошти" тощо.

 Відповідно до чинного законодавства, отримувачі послуги з постачання теплової енергії зобов’язані здійснювати оплату щомісяця, не пізніше останнього дня місяця, який настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.

Зауважимо, розрахунки споживачів дають можливість ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» розрахуватись за енергоносії (природний газ, що становить понад 60% тарифу, електроенергію тощо), стабільно надавати якісну послугу споживачам в умовах воєнного стану та проводити необхідні ремонтні роботи.