Миколаївці, нагадуємо, що крім плати за послуги з постачання теплової енергії, споживачам також нараховується щомісячна плата за абонентське обслуговування, розмір якої становить:
33, 74 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за наявності комерційного приладу обліку, з врахуванням внесків на обслуговування та заміну приладів обліку;
23, 21 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за відсутності вузла комерційного обліку, без врахування внесків на обслуговування та заміну приладів обліку.
Отримати інформацію щодо нарахувань можна:
З квитанції «Міського інформаційно-розрахункового центру».
В довідково-інформаційній службі абонентського відділу:
(0512) 46 51 30
(0512) 46 37 25
+380957617399
+380660301754
Viber +380957617399
На сайті підприємства у розділі "Особистий кабінет": https://mote.komunal.com.ua/ (інформація буде доступна найближчими днями).
Сплатити за отримані послуги можна:
за допомогою електронних платіжних сервісів банків (Приват 24, ОТP Smаrt та ін.);
у відділенні будь-якого банку;
за допомогою банківських терміналів;
у відділеннях "Укрпошти";
у відділеннях "Нової пошти" тощо.
Відповідно до чинного законодавства, отримувачі послуги з постачання теплової енергії зобов’язані здійснювати оплату щомісяця, не пізніше останнього дня місяця, який настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.
Зауважимо, розрахунки споживачів дають можливість ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» розрахуватись за енергоносії (природний газ, що становить понад 60% тарифу, електроенергію тощо), стабільно надавати якісну послугу споживачам в умовах воєнного стану та проводити необхідні ремонтні роботи.