Нагадуємо, що у разі виникнення питань, зауважень чи пропозицій, громадяни можуть подавати УСНІ або ПИСЬМОВІ звернення на підприємство для їх подальшого розгляду фахівцями
1) Письмове звернення надсилається:
поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу за адресою: 54034, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 5-а;
електронною поштою: [email protected].
2) Усне звернення викладається громадянином за допомогою засобів телефонного зв'язку та реєструється фахівцем підприємства:
за телефоном «Гарячої лінії» (+38 050 421 49 58).
Звернення викладається у довільній формі, але обов’язково має містити:
прізвище, ім’я, по батькові;
місце проживання громадянина;
суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги;
підпис і дата.
Для ідентифікації автора електронного звернення може використовуватися ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС. В разі відсутності електронного підпису - звернення надсилається у вигляді СКАНКОПІЇ або ФОТОКОПІЇ з підписом заявника з обов’язковим зазначенням дати
В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.
Звернення, оформлене без дотримання вищезазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями.
Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається АНОНІМНИМ і РОЗГЛЯДУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!
Згідно чинного законодавства звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.