+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99,  +38 066 030 17 54 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

 

          

Місяць роботи Центру надання послуг споживачам: короткі підсумки

Минув місяць з моменту відкриття Центру надання послуг споживачам. За цей час чимало абонентів завітали до Центру аби отримати консультації щодо тарифів та нарахувань, оплати за послуги з теплопостачання, переоформлення особового рахунку, умов заключення договору реструктуризації тощо. Також у червні фахівці ОКП "Миколаївоблтеплоенерго":

 надали 2532 телефонних консультації;

 переоформили 232 особових рахунки;

 уклали 15 договорів реструктуризації заборгованості;

 надали 37 довідок про стан рахунку.

Нашa мета - якісне обслуговування, аби абоненти могли швидко й комфортно отримати всю необхідну інформацію та вирішити важливі питання.

 Для комплексного підходу до обслуговування споживачів у Центрі також організовано прийом представників ПрАТ «Миколаївська ТЕЦ».

Чекаємо на вас за адресою: вул. Захисників Миколаєва, 4-А

 Графік роботи:

Пн-Чт: 08:00-17:00

Пт: 08:00-16:00

Обідня перерва: 12:00-12:45