Упродовж 2023 року на «гарячу лінію» «Миколаївоблтеплоенерго» надійшло майже 4 тисячі звернень від містян
З 1 березня до 29 грудня 2023 року фахівцями «гарячої лінії» ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» було опрацьовано 3 805 звернень.
З яких:
35, 8% стосувалися роботи точок видачі безкоштовної очищеної води, облаштованих на базі підприємства;
16, 5% - нарахувань за тепло;
8,1% - якості надаваних послуг з постачання теплової енергії, здебільшого запитання стосувалися внутрішньобудинкових систем та виконання балансоутримувачами своїх зобов’язань;
4,1% - стану заборгованості та можливості укладання договорів реструктуризації;
1, 6% - обслуговування приладів обліку теплової енергії;
33, 9% – інші запитання (працевлаштування на підприємство, особистий прийом керівництвом, звернення від споживачів іншого теплопостачального підприємства тощо).
Нагадаємо, «гаряча лінія» ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» запрацювала у березні 2023 року.
Якщо бажаєте залишити звернення щодо діяльності підприємства, отримати базову консультацію або уточнити контакти необхідних фахівців, телефонуйте:
050 421 49 58
Графік роботи:
ПН-ЧТ: 08:00 - 17:00
ПТ: 08:00 - 16:00
(обідня перерва з 12:00 до 12:45)
В разі необхідності розгляду звернення в порядку, визначеному законом "Про звернення громадян", необхідним є зазначення: ПІБ, адреси, контактного телефону та чітке викладення суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.