+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Упродовж 2023 року ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» спрямувало близько 22 мільйонів гривень на обслуговування точок видачі безкоштовної очищеної води, - Микола Логвінов

За 2023 рік ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» витратило близько 22 мільйонів гривень на обслуговування точок видачі безкоштовної очищеної води, якими у різних районах міста користуються містяни, не маючи наразі якісної води у системі централізованого водопостачання.

Про це повідомив директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» Микола Логвінов в ефірі телеканалу «Март».

«У нас всього 79 точок, 75 з яких працює на видачу очищеної води населенню. Ми видали за цей рік 76 мільйонів літрів води. 44 точки працюють на свердловинах. Якщо немає тривалий час води у централізованій системі водопостачання, ми переключаємо точки на свердловини. Це ми робимо рідко, бережемо їх, оскільки це резервне джерело водопостачання, і свердловини мають свій ресурс, їхнє обслуговування є дороговартісним. Крім того, ми постійно проводимо аналізи води, вона є очищеною, проте відповідає вимогам для питної. У нас є декілька договорів на проведення лабораторних досліджень, в тому числі з Держпродспоживслужбою, тож про якість води, що видається, ми дбаємо», - розповів Микола Логвінов.

При цьому директор ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» зауважив, що наразі компенсації за програмою «Доступна вода» підприємство не отримало.

«Ми отримали компенсацію від міста частково за витрати на закупку хімії, деякого обладнання, мембран, але глобальної компенсації ми не отримуємо – нам не компенсується електроенергія, заробітна плата працівників, лабораторні аналізи, податки за надра. Тобто програма «Доступна вода» ще не працює», - резюмував він.

Детальніше за посиланням: https://youtu.be/WWwCSYtsMhk?si=qjRdu6sJHoBlvAKT