Упродовж листопада на "гарячу лінію" ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" надійшло 692 телефонні звернення від мешканців Миколаєва.
Серед запитань, які найбільше цікавили заявників - початок опалювального сезону, межі відповідальності теплопостачальника та балансоутримувача житлового будинку, нарахування за послуги з постачання теплової енергії, реєстрація в особистому кабінеті на сайті підприємства, стан заборгованості за теплопостачання, а також функціонування точок видачі безкоштовної очищеної води, облаштованих на базі підприємства.
Якщо бажаєте залишити звернення щодо діяльності ОКП "Миколаївоблтеплоенерго", отримати базову консультацію або уточнити контакти потрібних фахівців, телефонуйте:
050 421 49 58
Графік роботи:
ПН-ЧТ: 08:00 - 17:00
ПТ: 08:00 - 16:00
(обідня перерва з 12:00 до 12:45)