Хто хоч раз не помилявся при сплаті за "комуналку" ?
Певно, у всіх були помилкові платежі!
Якщо раптом це сталося з вами - не панікуйте!
Розповідаємо що робити
Якщо при здійсненні оплати за послуги з постачання теплової енергії було вказано неправильний особовий рахунок, варто звернутися до абонентського відділу ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» та оформити заяву на зарахування платежу на потрібний особовий рахунок (за умови правильно вказаного прізвища платника). Для цього обов’язково потрібно мати оригінал та копію квитанції про сплату та посвідчення особи.
Якщо при здійсненні оплати було неправильно вказано отримувача коштів (підприємства надавача послуг), треба звернутися до найближчого відділення банку, через який здійснювався платіж. На підставі звернення платника, банк надішле до ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» лист щодо повернення помилково сплачених грошових коштів. Далі ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» перерахує помилково сплачені кошти до банку, а той - платнику.
Окремо наголосимо, що при користуванні терміналом необхідно уважно та послідовно вводити дані, адже помилка при наборі чи то найменування підприємства - отримувача платежу та його розрахункового рахунку, чи то номеру особового рахунку, адреси, прізвища платника можуть призвести до зарахування грошових коштів на рахунок іншого абонента.
За консультацією можна звернутися до фахівців абонентського відділу:
(0512) 46 51 30
(0512) 46 37 25
+380957617399
+380660301754
Viber +380957617399