+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

 

          

До уваги споживачів: як подати звернення до ОКП «Миколаївоблтеплоенерго»

Нагадуємо, що у разі виникнення питань, зауважень чи пропозицій, громадяни можуть подавати УСНІ або ПИСЬМОВІ звернення на підприємство для їх подальшого розгляду фахівцями 

1) Письмове звернення надсилається:

поштою або передається громадянином особисто чи через уповноважену ним особу за адресою: 54034, м. Миколаїв, вул. Миколаївська, 5-а;

електронною поштою: [email protected].

2) Усне звернення викладається громадянином за допомогою засобів телефонного зв'язку та реєструється фахівцем підприємства:

за телефоном «Гарячої лінії» (+38 050 421 49 58).

Звернення викладається у довільній формі, але обов’язково має містити:

прізвище, ім’я, по батькові;

місце проживання громадянина;

суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги;

підпис і дата.

Для ідентифікації автора електронного звернення може використовуватися ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС. В разі відсутності електронного підпису - звернення надсилається у вигляді СКАНКОПІЇ або ФОТОКОПІЇ з підписом заявника з обов’язковим зазначенням дати

В електронному зверненні також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним.

Звернення, оформлене без дотримання вищезазначених вимог, повертається заявнику з відповідними роз'ясненнями.

  Письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство, визнається АНОНІМНИМ і РОЗГЛЯДУ НЕ ПІДЛЯГАЄ!

Згідно чинного законодавства звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, – невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання.