+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

Чому важливо сплачувати за тепло?

Миколаївці, отримуємо від вас чимало звернень, на кшталт:
"Я не проживаю у місті, чому ж маю сплачувати за тепло?"
"Ми виїхали за кордон, а ви досі нараховуєте плату за постачання теплової енергії"
"Я зараз живу в іншій області, тому платити ні за що не буду"
"Мої борги спишуть, і все буде ОК", тому роз'яснюємо 

ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" проводить свою діяльність згідно з вимогами чинного законодавства України та здійснює надання послуг з постачання теплової енергії з метою забезпечення теплом містян.

Законом України «Про житлово-комунальні послуги» закріплено обов'язок споживача оплачувати житлово-комунальні послуги у встановлені строки.

Виконавець послуги з постачання теплової енергії несе витрати з забезпечення нормативної температури повітря у приміщеннях квартири, яка надається виконавцем з використанням внутрішньобудинкових систем теплопостачання, незалежно від факту проживання в опалюваному приміщенні.  Отже, відсутність квартиронаймачів у житловому приміщенні не звільняє від обов’язку оплачувати послуги з постачання теплової енергії.

Крім того, Мінрегіоном було внесено зміни до Методики розподілу між споживачами обсягів спожитих у будівлі комунальних послуг, визначивши особливості розподілу комунальних послуг під час дії воєнного стану в Україні. Проте вони  не стосуються послуги з постачання теплової енергії, оскільки навіть за відсутності споживача у приміщенні, його домівка (житлове приміщення чи квартира) опалювалися (послуга з постачання теплової енергії надавалася).

Отже, відсутність осіб у житловому приміщенні не знімає обов’язку щодо виконання зобов’язання по сплаті послуг з постачання теплової енергії.

"Як теплопостачальник ми максимально виконуємо свої зобов'язання перед споживачами. Незважаючи на війну та всі супутні обставини, місто було з теплом, люди повернулися і продовжують повертатися у власні домівки, які залишилися у нормальному стані - без зайвої вологи на стінах, грибку і т.д. Однак, якби тепло не подавалося, то ситуація була б кардинально іншою, був би ризик навіть руйнування будівель. Це з одного боку, а з іншого - ми у своїй роботі чітко дотримуємося чинного законодавства, тому й оплати за отримані послуги від споживачів мають бути. Від цього залежить робота підприємства та підготовка до наступного опалювального періоду", - коментує директор ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" Микола Логвінов.

Він також зауважує, що містянам варто критично сприймати "інформаційні вкиди" щодо списання комуналки.

"Є люди, які систематично роками не платили за тепло, накопичивши десятки тисяч гривень боргу. Чи варто в такому разі розраховувати на списання? Питання риторичне", - резюмує він, наголошуючи, що підприємство завжди пропонує споживачам можливість заключити договір реструктуризації боргу.

Як це зробити, читайте за посиланням: https://cutt.ly/27YWYT0