+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

До уваги споживачів❗️

ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» нагадує, що переоформити особовий рахунок можна дистанційно. Для цього:

▶️ Відскануйте та відправте на електронну адресу: [email protected] наступні документи:

 документ, що посвідчує особу споживача (для громадян України – паспорт громадянина України або тимчасове посвідчення громадянина України, видане у зв'язку з втратою паспорта чи у зв'язку з прийняттям громадянства України; для іноземців - національний паспорт або документ що його замінює);

 довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру (за наявності);

 копію технічного паспорту на квартиру (приватний будинок);

 витяг з державного реєстру прав власності на нерухомість, документ, що підтверджує право власності на квартиру /приватний будинок (договір купівлі-продажу, спадщина та ін.) або право користування квартирою / приватним будинком.

▶️ У відповідь ви отримаєте заяву, яку необхідно буде заповнити для зміни особового рахунку на підставі наданих документів. Також обов’язково вкажіть контактний номер телефону для зворотнього зв’язку.

▶️ У разі, якщо право власності на квартиру належить декільком фізичним особам, вони мають визначитися з особою, яка буде занесена в облікову базу як основний квартиронаймач та підтвердити свій вибір шляхом написання відповідної заяви на ім’я директора ОКП «Миколаївоблтеплоенерго».

 За консультацією фахівців абонентського відділу звертайтеся за телефонами (понеділок-п'ятниця з 08:00 до 16:00 год):

(0512) 46 51 30

(0512) 46 37 25

+380957617399

+380660301754

 Електронна пошта: [email protected]

 Viber +380957617399

Ви також можете підготувати увесь пакет документів та звернутися до абонентської служби підприємства.

  Зверніть увагу, прийом громадян здійснюється за попереднім записом.