+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

До уваги споживачів❗️

Друзі, аби максимально налагодити комунікацію зі споживачами, ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" прийнято рішення створити "гарячу лінію" для звернень, що стосуються діяльності підприємства.

Свою роботу вона розпочинає вже відсьогодні, 1 березня:
 050 421 49 58
та працюватиме за наступним графіком:
ПН-ЧТ: 08:00 - 17:00
ПТ: 08:00 - 16:00
(обідня перерва з 12:00 до 12:45)

"Робота нашого підприємства є відкритою для споживачів. Багато запитань надходять на телефони приймальні, до аварійно-диспетчерської служби, відділів та служб, і аби оптимізувати роботу ми вирішили зробили "гарячу лінію", куди можна звернутися та дізнатися інформацію щодо діяльності підприємства, отримати потрібні контакти тощо", - розповідає директор ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" Микола Логвінов.

  В разі необхідності розгляду звернення в порядку, визначеному законом "Про звернення громадян", необхідним є зазначення: ПІБ, адреси, контактного телефону та чітке викладення суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.