Друзі, аби максимально налагодити комунікацію зі споживачами, ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" прийнято рішення створити "гарячу лінію" для звернень, що стосуються діяльності підприємства.
Свою роботу вона розпочинає вже відсьогодні, 1 березня:
050 421 49 58
та працюватиме за наступним графіком:
ПН-ЧТ: 08:00 - 17:00
ПТ: 08:00 - 16:00
(обідня перерва з 12:00 до 12:45)
"Робота нашого підприємства є відкритою для споживачів. Багато запитань надходять на телефони приймальні, до аварійно-диспетчерської служби, відділів та служб, і аби оптимізувати роботу ми вирішили зробили "гарячу лінію", куди можна звернутися та дізнатися інформацію щодо діяльності підприємства, отримати потрібні контакти тощо", - розповідає директор ОКП "Миколаївоблтеплоенерго" Микола Логвінов.
В разі необхідності розгляду звернення в порядку, визначеному законом "Про звернення громадян", необхідним є зазначення: ПІБ, адреси, контактного телефону та чітке викладення суті порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.