+38 050 421 49 58 - Гаряча лінія

+38 050 493 44 94 - Приймальня

+38 095 761 73 99, 46 37 25, 46 51 30 - Довідка. Абонентський відділ

44 25 77, +38 095 822 11 66 (цілодобово аварійна)

[email protected]

До уваги споживачів ОКП "Миколаївоблтеплоенерго"❗️

Оновлено платіжки за отримані послуги з постачання теплової енергії за ЛЮТИЙ 2023 року.

Отримати інформацію щодо нарахувань наразі можна:

 З квитанції «Міського інформаційно-розрахункового центру».

В довідково-інформаційній службі абонентського відділу у будні з 08:00 до 17:00 (обідня перерва з 12:00 до 12:45):

 (0512) 46 51 30

(0512) 46 37 25

+380957617399

+380660301754

 [email protected]

 Viber +380957617399

На сайті підприємства у розділі "Особистий кабінет": https://mote.komunal.com.ua/

За допомогою чат-ботів:

 https://t.me/MykolaivoblteploBot

 viber://pa?chatURI=mykolaivoblteplobot

Нагадаємо, що крім плати за послуги з постачання теплової енергії, споживачам також нараховується щомісячна плата за абонентське обслуговування, розмір якої становить:

 33, 74 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за наявності комерційного приладу обліку, з врахуванням внесків на обслуговування та заміну приладів обліку;

23, 21 грн/міс – у розрахунку на одного абонента за відсутності вузла комерційного обліку, без врахування внесків на обслуговування та заміну приладів обліку.

 Сплатити за отримані послуги можна:

за допомогою електронних платіжних сервісів банків (Приват 24, ОТP Smаrt та ін.);

у відділенні будь-якого банку;

за допомогою банківських терміналів;

у відділеннях "Укрпошти";

у відділеннях "Нової пошти" тощо.

 Відповідно до чинного законодавства, отримувачі послуги з постачання теплової енергії зобов’язані здійснювати оплату щомісяця, не пізніше останнього дня місяця, який настає за розрахунковим періодом, що є граничним строком внесення плати за спожиту послугу.

Зауважимо, розрахунки споживачів дають можливість ОКП «Миколаївоблтеплоенерго» розрахуватись за енергоносії (природний газ, що становить майже половину тарифу, електроенергію тощо), стабільно надавати якісну послугу споживачам в умовах воєнного стану та проводити за необхідності ремонтні роботи.

Тариф в поточному опалювальному сезоні:

 https://cutt.ly/f1XylR9

Статус внутрішньо переміщеної особи не звільняє від сплати за тепло:

 https://cutt.ly/Y10acBi